Platba pomocí úvěru od společnosti ESSOX s.r.o. Pro bližší informace o platbě pomocí splátek klikněte zde.

 

Postup při nákupu na splátky

 

1.       Vybrané zboží vložte do košíku. Můžete najednou nakoupit i více výrobků - nezapomeňte na potřebné příslušenství ke kupovanému zboží atd.

 

2.       V košíku zkontrolujte objednávku, přejděte na způsob platby a zvolte možnost nákupu na splátky ESSOX. Formu dopravy vyberte dle nabízených možností a dokončete objednávku.

 

3.       V dalším kroku budete přesměrováni na webovou aplikaci společnosti ESSOX s.r.o. (obvykle kliknutím na odkaz nebo logo ESSOXu).

 

4.       Vyplníte on-line žádost o úvěr. Při vyplňování si zvolíte způsob podpisu smlouvy (online SMS nebo vlastnoruční podpis papírové smlouvy). Pro správné podepsání smlouvy pomocí SMS kódů je nutné, abyste jako žadatel o úvěr byl majitelem účtu uvedeného v žádosti o úvěr. Žádost odešlete ke zpracování.

 

5.       Po odeslání žádosti obdržíte e-mailové potvrzení o přijetí žádosti. Výsledek posouzení obdržíte e-mailem většinou do 15 minut od odeslání žádosti. V krajních případech se může posouzení protáhnout do následujícího pracovního dne. (Dbejte proto zvýšené pozornosti při zadání svého e-mailu.)

 

6.       E-mail s kladným výsledkem posouzení žádosti obsahuje odkaz na stažení úvěrové smlouvy. Dále jsou v emailu informace podle zvoleného způsobu podpisu smlouvy. Postupujte dle těchto instrukcí, aby došlo ke správnému podepsání smlouvy.

 

7.       Po dokončení podpisu smlouvy a doručení poskytovateli úvěru ESSOX s.r.o. dochází k její kontrole, který informuje prodejce, aby Vám expedoval zboží.

 

Výhody SMS podpisu

 

·         Vše si vyřídíte z pohodlí domova (nemusíte čekat na kurýra se smlouvou)

 

·         Podepsaní smlouvy pomocí SMS je zcela ZDARMA

 

·         Úspora času, rychlost vyřízení v rámci hodin

 

·         Nemusíte si nic tisknout

 

·         Jednoduché vyřízení

 

·         Šetrnější k životnímu prostředí (žádné zbytečné papíry)

 

Tomáš Najser - BikeOne
Gudrichova 88
Opava 6 - Kylešovice
747 06
Česká republika
IČ: 73174238
DIČ: CZ7810115434
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
GPS: 49°55'21.26"N,17°54'37.95"E
odkaz na mapy.cz

 

Tomáš Najser: +420 777 623 169

  • vše okolo prodejny
  • vše okolo LOTI18
  • vše okolo firemních zákazníkú
  • vše okolo fakturací
  • vše okolo poskytování úvěrů

Marek Hučík (Jupis): +420 735 173 161

  • vše okolo prodejny
  • vše okolo servisu kol
  • vše okolo servisu odpružených vidlic a tlumičů

404: Not Found

Sorry, but the content you requested could not be found

Pro potřeby těchto Zásad se rozumí:

 

  • Provozovatelem Tomáš Najser, Gudrichova 88, Opava 6, 74706 identifikační číslo: 73174238.
  • Osobními údaji jméno a příjmení, obchodní firma, e-mailová adresa, telefonní číslo, fakturační adresa, doručovací adresa, IP adresa, cookies, identifikační číslo podnikající fyzické osoby a daňové identifikační číslo podnikající fyzické osoby

 

Provozovatel webu www.bikeone.cz jakožto správce Osobních údajů tímto informuje o způsobu a rozsahu zpracování Osobních údajů, včetně rozsahu práv Účastníka souvisejících se zpracováním jeho osobních údajů.

Provozovatel při zpracování osobních údajů postupuje v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. a nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 případně v souladu s dalšími právními předpisy. Účastník je fyzickou osobou, podnikající i nepodnikající, která nakupuje od Provozovatele zboží. Provozovatel je právnickou osobou, která provozuje tento internetový obchod za účelem prodeje zboží koncovému zákazníkovi.

V souvislosti s výše uvedeným dochází ke zpracovávání osobních údajů v rozsahu v jakém byly poskytnuty v souvislosti s objednávkou produktů v rámci jednání o uzavření smlouvy s Provozovatelem, jakož i v souvislosti s uzavřenou smlouvou.

 

Provozovatel zpracovává Osobní údaje pro následující účely:

 

  • Osobní údaje budou zpracovávány po dobu jednání o uzavření smlouvy mezi Provozovatelem a Účastníkem, a to za účelem uzavření smlouvy, jakož i po dobu trvání smluvního vztahu.
  • daňový doklad bude uchován 10 let od ukončení smlouvy za účelem plnění zákonné povinnosti archivace účetních dokladů na základě zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů budou osobní údaje dále zpracovávány a uchovávány po dobu 10 let a plnění povinností v souvislosti s uplatněním práv z vadného plnění, a za účelem poskytnutí součinnosti správním orgánům, policii a soudu po dobu 4 let ode dne uplynutí záruční doby na zboží. 
  • plnění smlouvy, případně jiného závazku na základě souhlasu Účastníka a na základě smlouvy o zpracování osobních údajů. Provozovatel je správcem Osobních údajů.

 

Pokud Účastník neposkytne své Osobní údaje, není možné uzavřít smlouvu s Provozovatelem anebo mu poskytnout služby z ní vyplývající. Po uplynutí lhůt uvedených výše provozovatel Osobní údaje vymaže nebo anonymizuje. Účastník je povinen Provozovateli poskytnout pouze pravdivé a přesné Osobní údaje. Za správnost, přesnost a pravdivost poskytnutých Osobních údajů je zodpovědný Účastník. Provozovatel za správnost poskytnutých údajů nenese odpovědnost. Provozovatel je oprávněn předat osobní údaje Účastníka třetím osobám, a to za účely dokončení objednávkového procesu a doručení zboží a vyřizování reklamací. Osobní údaje jsou zpracovávány v elektronické podobě neautomatizovaným způsobem.

 

Práva Účastníka související se zpracováváním jsou:

 

  • požadovat od Provozovatele přístup k jeho Osobním údajům
  •  na opravu poskytnutých Osobních údajů
  • na výmaz poskytnutých Osobních údajů
  • na omezení zpracování Osobních údajů
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů
  • Právo na přenos osobních údajů na jiného správce
  • Právo vznést námitku proti zpracování osobních údajů

 

Účastník může svá práva uplatnit žádostí na adrese Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Uplatní li Účastník právo je Provozovatel povinen odpovědět do 30 dní od obdržení žádosti. Provozovatel je oprávněn v případě opakované nedůvodné žádosti účtovat přiměřený poplatek za administrativní náklady s tím spojené.

Tyto Zásady nabývají účinnosti dnem 25. 5. 2018