Česká pošta - balík doručí na uvedenou dodací adresu kdekoliv v České republice v případě že Vás nezastihne balík uskladní na poště kde si ho máte možnost vyzvednout.  Zboží je z pravidla dopraveno do 24 hodin od expedice. Česká pošta obvykle doručuje zásilky v pracovní dny od 8:00 do 17:00. O orientační době doručení budete informováni prostřednictvím SMS na uvedené tel číslo. V případě dotazů můžete kontaktovat českou poštu na bezplatném tel čísle 800 177 889.

  • cena dopravy ČR včetně dobírky je 119 Kč
  • cena dopravy ČR při  platbě předem je 89 Kč
  • při objednávce nad 3000 Kč s DPH je doprava zdarma. (Jen na uzemí ČR)

V současné době můžete platit v internetovém obchodě a na prodejně těmito způsoby:

  • dobírkou - při převzetí zásilky, když si zboží necháte dovézt přepravní službou.

  • bankovním převodem - na základě zálohové faktury, platba se provádí předem a zboží Vám je následně doručeno po připsání peněz na náš účet 189834569/0300
  • Poplatky za dopravu
    • cena dopravy v ČR včetně dobírky je 119,- Kč
    • cena dopravy v ČR při platbě předem je  89,- Kč
    • při objednávce nad 3000,- Kč s DPH je doprava zdarma. (Jen na uzemí ČR)
  • na splátky - vyřízením splátek (splátkový prodej u firmy ESSOX) přímo v kamenné prodejně na adrese Gudrichova 88, Opava 6, 74706
  • hotově - pouze na kamenné prodejně v Opavě.

Obchodní podmínky jsou platné od 1. 3. 2016

OBECNÁ USTANOVENÍ:
Právní vztahy založené uzavřením smlouvy o koupi zboží nabízeného internetovým obchodem wwwbikeone.cz se řídí příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku o uzavírání smluv za použití prostředků komunikace na dálku. Tímto prostředkem je v případě našeho internetového obchodu elektronická pošta.

CENA ZBOŽÍ:
Každé jednotlivé zboží nabízené v našem internetovém obchodě je náležitě identifikováno a popsáno názvem, který se však nemusí nutně shodovat s oficiálním názvem výrobce. U každého zboží je dále uvedena cena a jeho hlavní charakteristika. Cena zboží je uvedena v korunách českých včetně 21% DPH.

Cena za dodání není zahrnuta v ceně zboží.
Zvolte způsob platby a dopravy, překontrolujete Vaši adresu pro doručení zásilky, e-mail a telefon a nezapomeňte odsouhlasit obchodní podmínky.
Pokud vše souhlasí, potvrďte Vaši objednávku tlačítkem "Odeslat objednávku".
Na e-mailovou adresu, kterou jste zadali, Vám přijde potvrzovací zpráva s dalšími informacemi o Vašem nákupu. Pokud by nepřišel e-mail do 48h, prosím o vyrozumění na mailovou adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo telefonicky 777623169 (pracovní dny 9-18 hod.). Vaše objednávka zřejmě nebyla zaregistrována v systému.

LHŮTA A ZPŮSOB DODÁNÍ ZBOŽÍ:
Objednané zboží zasíláme prostřednictvím České pošty nebo smluvního přepravce.
Balík je vždy pojištěn minimálně na částku odpovídají hodnotě zboží včetně nákladů na odeslání. Na dobírku zasíláme za příplatek.
Vyhrazujeme si právo upravit výši Vámi zvoleného poštovného, pokud bylo zadáno ve Vaší objednávce špatně. O změně budete vždy informováni. Děkujeme za pochopení.
Zboží prostřednictvím České pošty.


OSOBNÍ ODBĚR:
Objednané zboží je možné si osobně odebrat po předchozí domluvě v naší kamenné prodejně  na adrese Gudrichova 88, Opava 6, 74706. Osobní odběr zboží není zpoplatněn. Pokud jste zvolili jako způsob doručení "osobní odběr" vyčkejte na výzvu k vyzvednutí e-mailem.

ZASÍLÁNÍ NA SLOVENSKO:
Na Slovensko zasíláme po dohodě se zákazníkem na DOBÍRKU. PROSÍM KONTAKTUJTE NÁS PŘED OBJEDNÁVKOU.

ZÁVAZNOST OBJEDNÁVEK:
Odesláním objednávky vybraného zboží zákazník potvrzuje závaznost jeho objednávky a souhlasí s obchodními podmínkami tohoto e-shopu.
Objednávka je návrhem kupní smlouvy, která vzniká samotným dodáním zboží.
Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých předepsaných údajů a náležitostí v objednávkovém formuláři.


VÝMĚNA ZBOŽÍ:
Zjistíte-li bezprostředně po obdržení zboží, že Vám nevyhovuje velikost zboží, rádi Vám toto vyměníme za požadovanou velikost, pokud bude na skladě.
Informujte nás prosím telefonicky:777623169 nebo mailem na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Zásilku se zbožím (nepoužitým a v originálním obalu) zašlete na adresu: Tomáš Najser bike one, Gudrichova 88, Opava 6, 74706
Do zásilky vložte kopii faktury a napište požadovanou velikost, pokud si přejete výměnu zboží.

14-TI DENNÍ ZÁRUKA VRÁCENÍ PENĚZ:
Zjistíte-li bezprostředně po obdržení zboží, že Vám nevyhovuje, máte možnost jej bez udání důvodu vrátit ve lhůtě do 14 dnů od převzetí zásilky.
Peníze za zboží Vám budou zaslány zpět v zákonné lhůtě (bankovním převodem nebo složenkou).

Částka, která je vrácena zákazníkovi je pouze za zakoupené zboží, nikoliv za zboží a poštovné dohromady. Při vrácení peněz složenkou na adresu (nikoliv na účet) jsou od vrácené částky odečteny poštovní poplatky dle sazebníku České pošty.

UPOZORNĚNÍ:
Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek.
Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta a zaplacena následná částka na pokrytí zasílacích nákladů (tj. nákladů spojených s odesláním na Vaši adresu) na náš účet, bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů.
Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami.

PODMÍNKY PRO VRÁCENÍ PENĚZ:
-Zboží musí být nepoužité, nezašpiněné, nepoškozené v originálním obalu s visačkami tak, aby mohlo být dále nabízeno zákazníkům.
-Zákazník musí zásilku odeslat do 14 dní po obdržení zboží, na kontaktní adresu: Tomáš Najser bike one, Gudrichova 88, Opava 6, 74706
-Ve vrácené zásilce musí být vložen originál faktury.
Vracíme Vám pouze peníze za zboží, nikoliv poštovné.
Zásilky dobírkou nebudou přijaty!
Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami.

REKLAMACE:
Na všechny produkty z naší nabídky je poskytována dvouletá záruční lhůta, pokud není uvedeno jinak.
Rozhodujícím dnem pro začátek záruky je datum převzetí zboží.
O uplatnění reklamace vadného zboží nás kontaktujte e-mailem na adresu:Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Zboží, které reklamujete, je nutné vrátit společně s kopií faktury, která slouží zároveň jako záruční list, a dokladu o zaplacení.
Do zásilky přiložte Vaše písemné vyjádření obsahující popis reklamované vady.
Reklamované zboží, které nám odešlete zpět NA DOBÍRKU bohužel nepřebíráme!!!
Zásilku odešlete na adresu: Tomáš Najser bike one, Gudrichova 88, Opava 6, 74706  – možno doporučeně, ale ne na dobírku – viz. výše.
Reklamace bude považována za neoprávněnou v případě:
- že k poškození výrobku došlo při přepravě (odpovědný je v tomto případě dopravce). Reklamovat můžete u přepravce - České pošty. Reklamovat lze i balíky bez zjevného poškození, vždy do 24 hodin od převzetí balíku,
- reklamované vady vzniklé nesprávným používáním, nesprávným skladováním či běžným opotřebením,
- reklamované vady vznikly při neodborném zacházení nebo používání výrobku v jiných než uvedených podmínkách,
- že výrobek vykazuje nadměrné opotřebování,
- že poškození zboží je mechanického původu (prodření, roztržení atd.).
Reklamace jsou vyřizovány do 30 dnů od převzetí zboží prodávajícím tj. doručením na adresu Tomáš Najser bike one, Gudrichova 88, Opava 6, 74706 (osobně nebo doporučeně).
O výsledku reklamace budete písemně nebo elektronicky (e-mailem) informováni.
Pokud bude reklamace shledána oprávněnou, bude Vám odesláno opravené nebo vyměněné zboží, případně vrácené peníze.
Náklady na zaslání reklamovaného zboží PRODÁVAJICÍMU (tzn. zaslání reklamovaného zboží zpět na prodejnu k přehodnocení reklamace) HRADÍ VŽDY KUPUJÍCÍ!
Číslo našeho účtu: 189834569/0300 je veden v českých korunách.
Tento účet je určen pro zvýhodněnou platbu předem a variabilní symbol platby Vám bude zaslán e-mailem při potvrzení Vaší objednávky.
Nezapomeňte variabilní symbol uvést pro přesné určení Vaší platby. Děkujeme.

NEVYZVEDNUTÁ DOBÍRKA:
Co bude následovat po nevyzvednutí dobírky nebo po vrácení zboží až po uplynutí lhůty 14 dní od doručení?
- Obdržíte e-mail s podklady k platbě, kde uhradíte částku nejvýše do 150,-Kč (dle reálného poštovného a balného vynaloženého naší společností), která pokryje náklady na pořízení a odeslání zboží. Částka bude splatná do 7 pracovních dnů.
- Max. 3× Vás upozorníme na zaplacení nákladů spojených se zasláním zboží, po té bude vše předáno právnímu zástupci, který podnikne další první kroky.
Počítejte ovšem s navýšením částky o náklady, odměny a náhrady právníka a úřadů spojených s vymáháním pohledávek.

UPOZORNĚNÍ: Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek.
Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta a nebude zaplacena následná částka na pokrytí zasílacích nákladů (tj. nákladů spojených s odesláním na Vaši adresu) na náš účet, bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů.
Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami.

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ:
Prodejce je nucen shromažďovat některé osobní údaje jako je jméno a adresa zákazníka. Tyto údaje slouží pouze k vyřízení objednávky a realizaci dodávky objednaného zboží. V žádném případě nejsou tyto udaje žádným dalším způsobem nikterak zpracovávány ani předány třetím osobám.
Pokud zákazník projeví svůj souhlas, může mu dodavatel sdělovat emailem a telefonicky obchodní sdělení s novinkami, nabídkami, inzercí a nabízet účast v anketách a průzkumech trhu.
Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě.
Údaje, které dodavatel o zákazníkovi uchovává a zpracovává může zákazník kdykoliv změnit, a to po přihlášení do "zákaznické sekce". Platí pro registrované zákazníky.
Svůj souhlas s uchováváním a zpracováváním osobních údajů nebo se zasíláním obchodních sdělení může zákazník kdykoliv odvolat, a to tak, že zašle emailovou zprávu na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo tuto skutečnost oznámí dodavateli telefonicky.

--------------------------------------------------------------------------------
FAKTURAČNÍ ADRESA: Tomáš Najser bike one, Gudrichova 88, Opava 6, 74706

Reklamační řád

1. Všeobecná ustanovení a vymezení pojmů


a) Následující reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 40/1964 Sb., Občanský zákoník, č. 513/1991 Sb. a z.č. 634/1992 Sb., Zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon“) a vztahuje se na spotřební zboží (dále jen „Zboží“), u něhož jsou v záruční době uplatňována práva Kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen „Reklamace“).

b) „Spotřebitelská smlouva“ je smlouva kupní, smlouva o dílo, případně jiné smlouvy, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel.

c) „Prodávající“ je Tomáš Najser ičo.73174238, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.

d) Zákazníkem internetového nebo kamenného obchodu je „Kupující“. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, a kupující spotřebitel. Záruční lhůta začíná běžet převzetím zboží Kupujícím. Záruční doba činí 24 měsíců s výjimkami stanovenými zákonem. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží začíná běžet nová záruční doba.

e) Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním.

f) Na žádost spotřebitele je prodávající povinen poskytnout záruku písemnou formou (záruční list). Umožňuje-li to povaha věci, postačuje namísto záručního listu vydat kupujícímu doklad o zakoupení věci obsahující údaje (fakturu), které musí obsahovat údaje jako záruční list. Záruční list musí obsahovat jméno a příjmení, název nebo obchodní firmu prodávajícího, IČ, sídlo, jde-li o právnickou osobu, nebo bydliště, jde-li o fyzickou osobu. Pokud je poskytována delší než zákonná záruka, prodávající určí podmínky a rozsah prodloužení záruky v záručním listě.


g) Spotřebitel je oprávněn odstoupit od smlouvy ve všech případech stanovených zákonem. Odstoupení je vůči prodávajícímu účinné od okamžiku, kdy je mu doručeno prohlášení kupujícího o odstoupení od smlouvy, pokud jsou splněny všechny nutné zákonné podmínky. V případě odstoupení od smlouvy se smlouva od počátku ruší a smluvní strany jsou si povinny vrátit vše, co si na jejím základě poskytly. V případě zrušení smlouvy z důvodu uplatnění práv plynoucích z odpovědnosti za vady, vrací kupující plnění, které mu poskytl prodávající, pouze v rozsahu, v jakém je to v dané situaci objektivně možné.


h) Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.

i) Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Táž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat.

j) Jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci nebo může od smlouvy odstoupit.

2. Vyřízení Reklamace


a) Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s Kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po marném uplynutí této lhůty se kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.

b) Za situace, kdy je potřeba zboží zaslat prodávajícímu, si kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy křehkého zboží a to včetně veškerého příslušenství a označí zásilku příslušnými symboly.

c) Prodávající vystaví o reklamaci písemné potvrzení, kde uvede způsob jejího vyřízení a datum ukončení. Po řádném vyřízení reklamace vyzve kupujícího k převzetí opraveného zboží dohodnutým způsobem.

d) Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě neodborné montáže nebo neodborného uvedení zboží do provozu, stejně jako při neodborném zacházení s ním, tj. zejména při používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci ke zboží.

e) V případě odstoupení od kupní smlouvy či poskytnutí slevy z kupní ceny je příslušná platba vrácena kupujícímu převodem na bankovní účet nebo předána v hotovosti.

3. Provozovatelem je společnost Tomáš Najser bike one


  Gudrichova 88, Opava 6, 74706, ičo.73174238, dič.cz7810115434.Provozovatel si vyhrazuje právo na změnu tohoto reklamačního řádu bez udání důvodu.

This is a sample blog posting.

If you log in to the site (the Author Login link is on the very bottom of this page) you will be able to edit it and all of the other existing articles. You will also be able to create a new article and make other changes to the site.

As you add and modify articles you will see how your site changes and also how you can customise it in various ways.

Go ahead, you can't break it.